Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzePrzeciez w chwili powstania VTR nie bylo innej mozliwosci porownania. Ducati mialo wtedy 916, a Honda tylko VTR wiec nie wiem o co ci chodzi. Sp powstaly pozniej tylko ze z VTR laczyla je nazwa. Silnik zawias heble i elektronika byly zupelnie inne. A cena wyzsza niz Ducati to juz chyba bym wolal ducata.
OdpowiedzMiedzy Sp a 916 jest tylko rok roznicy jesli chodzi o wprowadzenie do sprzedazy. Wiec nie mówcie ze rok to bardzo duzo. Ducat byl nastawiony na tor a Vtr raczej na jazde turystyczna niz na tor... Niech porownaja do sp!! Ciekawe co ducati miale wtedy do powiedzenia, Nie powiem model 999 czy 1098 nie ma oczym gadac... Sp wymieka. To dlaczego nie powrownali manstera do firestorma?? Jak maja robic takie porownania to juz lepiej niech ich nie robia... Szkoda ze nie porownali firestorma do rometa.... Buahaha żenada
OdpowiedzHej, Ale przecież jak słusznie zauważyli inni czytelnicy ten artykuł nie jest porównaniem 916 do VTR. Ja tutaj nigdzie nie widzę porównania tych dwóch, jak sam słusznie zauważyłeś, zupełnie innych modeli. Wzmianka o Ducati i jego sukcesach jest tylko wprowadzeniem do wyjaśnienia skąd w ogóle Japończykom przyszedł do głowy pomysł na litrowe V2. Tylko największy ignorant będzie się upierał że VTR nie powstał jako wynik popularności i sukcesów Ducati. Pozdrawiam, Lovtza
Odpowiedz